قیمت هایما صفر و کارکرده در ۲۵ خرداد ۱۴۰۴ / جدول کامل قیمت‌ تمام مدل‌ها

براساس آگهی های منتشر شده از فروش هایما صفر، هایما ۸S اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۴ حوالی ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود و هایما S۷ توربو ۱.۵ لیتر پرو صفر مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۱ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت هایما S۵ شش سرعته اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۴ حوالی ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

 اما درمیان آگهی های هایما کارکرده، هایما ۸S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ بدون رنگ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد به چشم می خورد که قیمت آن حدود ۲ میلیارد تومان تعیین شده است. همچنین شخصی هایما S۵ گیربکس CVT مدل ۱۳۹۷ بدون رنگ با ۲۰۵ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آگهی کرده است. جدول زیر را جهت استعلام قیمت هایما کارکرده و صفر در خرداد ۱۴۰۴ بخوانید.

قیمت هایما صفر و کارکرده – خرداد ۱۴۰۴
برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
هایما ۸S اتوماتیک۱۴۰۴مشکی/بدون رنگصفر۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۷ توربو ۱.۵ لیتر پرو۱۴۰۳مشکی/بدون رنگصفر۱,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۵ شش سرعته اتوماتیک۱۴۰۴سفید/بدون رنگصفر۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S اتوماتیک۱۴۰۲خاکستری/بدون رنگ۳۰,۰۰۰۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۷ توربو ۱.۸ لیتر ۱۳۹۷مشکی/بدون رنگ۲۲۴,۰۰۰۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۵ گیربکس CVT۱۳۹۷سفید/بدون رنگ۲۰۵,۰۰۰۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

آشنایی با هایما S۵ گیربکس CVT

S۵ بعد از دوقلوهای S۷، سومین محصول هایما در کشورمان است که تولیدانبوه آن در اواخر پاییز ۹۶ در ایران خودرو خراسان آغاز شد. S۵ هرچند تفاوت ظاهری آشکاری با S۷ ایران خودرو دارد اما از زبان طراحی جدید هایما بهره می‌برد؛ همان زبانی که اولین‌بار در سومین فیس‌لیفت S۷ (مدل ۲۰۱۷ بازار چین) نیز استفاده شد. هایما S۵ در رده کراس‌اورهای کامپکتی مانند ام‌وی‌ام X۳۳S، لیفان X۶۰، چانگان CS۳۵ و جک S۳ بوده اما به‌لطف توربو، تنها رقیب مستقیمش هاوال H۲ است. در بحث تجهیزات نیز هایما S۵ تقریبا مشابه جک S۳ است ولی کروز کنترل و دوربین ۳۶۰ درجه را بیشتر از جک دارد اما درعوض، جک S۳ از فرمان برقی بهره می‌برد درحالیکه فرمان هایما S۵ از نوع هیدرولیکی است. صندوق عقب S۵ نیز هرچند ۸۰ لیتر کوچک‌تر از S۷ است اما با داشتن ۳۲۰ لیتر، فضای نسبتا خوبی (تقریبا معادل ۲۰۶ صندوقدار) در اختیارتان قرار می‌دهد.

 ایران خودرو همچنین از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ عرضه نسخه جدید هایما S۵ را آغاز کرد. در این نسخه جدید، با اینکه بهبودهایی در مجموعه موتور، پلوس‌های جلو، دسته موتور، رادیاتور، کاتالیست اگزوز و سوییچ چراغ ترمز عقب انجام شده است اما مهم‌ترین ویژگی آن تغییر گیربکس بود؛ هایما S۵ قبلا از گیربکس CVT بهره می‌برد ولی در این نسخه جدید، گیربکس به اتوماتیک (AT) تغییر یافته. در نمای ظاهری S۵ جدید، به غیر از قرمزشدن کالیپرهای ترمز، تغییر چشمگیری وجود ندارد. در نمای داخلی کابین نیز علاوه بر تغییر صفحه کیلومتر، رنگ رودری‌ها که قبلا دو رنگ بود، حالا به مشکی تغییر یافته است. رنگ روکش صندلی‌ها که قبلا دو رنگ بود، حالا به رنگ تیره درآمده و جنس روکش‌ها نیز که قبلا چرمی بود، حالا به چرم و پارچه تبدیل شده است.

منبع
اقتصاد آنلاین

خبرهای مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. نظرات شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.