قیمت لاماری صفر و کارکرده در خرداد ۱۴۰۴ + مقایسه با فیدلیتی

بر اساس آگهی لاماری صفر در سایت های فروش خودرو، لاماری ایما مدل ۱۴۰۴ صفر حوالی ۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و لاماری ایما مدل ۱۴۰۴ صفر کیلومتر به قیمت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین در میان آگهی‌ها پارس صفر شخصی لاماری ایما مدل ۱۴۰۴ صفر را به قیمت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان آگهی کرده است. 

براساس آگهی های لاماری کارکرده، لاماری ایما مدل ۱۴۰۱ صافکاری بدون رنگ با ۳۵ هزار کیلومتر کارکرد به قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان ارزشگذرای شده است. همچنین درمیان آگهی ها لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ بدون رنگ با ۴۱ هزار کیلومتر کارکرد به چشم می‌خورد که قیمت آن حدود ۱ میلیارد ۹۷۰ میلیون تومان تعیین شده است. جدول زیر را جهت اطلاع از قیمت لاماری صفر و کارکرده در خرداد ۱۴۰۴ بخوانید.

قیمت لاماری صفر و کارکرده – خرداد ۱۴۰۴
برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
لاماری ایما۱۴۰۴مشکی/بدون رنگصفر۲,۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما۱۴۰۴سفید/بدون رنگصفر۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما۱۴۰۴مشکی/بدون رنگصفر۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما۱۴۰۱تیتانیوم/صافکاری بدون رنگ۳۵,۰۰۰۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما۱۴۰۱تیتانیوم/بدون رنگ۵۰,۰۰۰۱,۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما۱۴۰۲مشکی/بدون رنگ۴۱,۰۰۰۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰

لاماری زیباتر است یا فیدلیتی؟

با توجه به این‌که طراحی فیدلیتی پرایم به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد، در چهره این خودرو اثر چندانی از المان‌های به‌روز خودروهای چینی به چشم نمی‌خورد. البته همین موضوع باعث شده است تا فیدلیتی چهره‌ای منحصر به فرد داشته باشد و در نگاه اول با خودرویی دیگر اشتباه گرفته نشود. ابعاد بزرگ بدنه و ابهت ظاهری بالا را هم می‌توانیم از دیگر نقاط قوت طراحی ظاهری فیدلیتی پرایم محسوب کنیم.

اما طراحان لاماری ایما سبکی کاملاً متفاوت را در پیش گرفته‌ و چهره‌ای اسپرت و تهاجمی را برای این خودرو خلق کرده‌اند. این اسپرت بودن با چاشنی المان‌های روز طراحی خودرو در دنیا نیز ترکیب شده است.

مواردی مثل چراغ‌های جلو دو قسمتی، آینه‌های جانبی قرارگرفته روی درب‌ها، چراغ‌های عقب متصل به‌هم، زاویه تند شیشه عقب و سراگزوزهای چهارتایی، چهره‌ای کاملاً اسپرت و باب میل قشر جوان را به لاماری ایما بخشیده است. 

درون کابین هم اوضاع به همین منوال است و لاماری به لطف مواردی مثل دریچه‌های تهویه مدور و یکپارچگی صفحه نشان دهنده‌ها با مانیتور مالتی مدیا، به‌روزتر از فیدلیتی به نظر می‌رسد. هرچند که باید به طراحی داشبورد فیدلیتی هم نمره قبولی بدهیم.

به نظر می‌رسد که در بخش طراحی مقایسه فیدلیتی با لاماری و با در نظر گرفتن سلیقه این روزهای مشتریان، باید لاماری را خودروی برتر بدانیم. البته فیدلیتی هم با ظاهر سنگین‌تر و باابهت‌تر خود می‌تواند نظر برخی خریداران با میانگین سنی بالاتر را به خود جلب کند.

منبع
اقتصاد آنلاین

خبرهای مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. نظرات شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.