شرایط فروش اقساطی سورن پلاس در تیر ۱۴۰۴ / جدول پرداخت‌ ماهانه از ۱۰ تا ۲۷ میلیون تومان

براساس آگهی های منتشر شده از فروش اقساطی سورن پلاس در نمایشگاه های شخصی خودرو، سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی مدل ۱۴۰۴ با ۴۱۷ میلیون تومان پیش پرداخت در اقساط ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ۲۴ ماهه به فروش می‌رسد و سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی مدل ۱۴۰۴ با ۴۴۵ میلیون تومان پیش پرداخت در اقساط ماهه به مبلغ ۱۶ میلیون تومان در طی ۳۶ ماه معامله می‌شود.

در آگهی های سورن پلاس با اقساط بلند مدت، سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی مدل ۱۴۰۴ به چشم می‌خورد که با پیش پرداخت ۳۴۰ میلیون تومانی در اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۱۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبق آگهی های منتشر شده از شرایط جدید فروش اقساطی سورن پلاس در تیر ۱۴۰۴، سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۴ با ۵۶۰ میلیون تومان پیش پرداخت در اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان آگهی شده است. جدول زیر را برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سورن پلاس بخوانید.

مقایسه طراحی سورن پلاس با رانا پلاس

در داخل دو خودرو نیز مثل بیرون با طراحی کاملاً کهنه و تکراری مواجه هستیم. سورن پلاس همچنان از همان داشبوردی استفاده می‌کند که در سال ۱۳۹۰ در سورن ELX ارائه شد. این داشبورد برای آن زمان طراحی قابل‌قبولی داشت اما حالا کاملاً رنگ و بوی کهنگی گرفته است. البته در سورن پلاس، ایران‌خودرو با استفاده از غربیلک فرمان جدید دنا، افزودن نمایشگر کوچک مشابه پژو ۲۰۶ به بالای داشبورد، صفحه‌نمایش لمسی در میانهٔ داشبورد در نمونه‌های جدیدتر، تودوزی مشکی‌رنگ با خطوط قرمز و تغییراتی در قطعات تزئینی مثل استفاده از تریم‌های طرح فیبر کربن، تا حدودی کابین خودرو را بروز کرده است. کابین رانا اما با دریچه‌های تهویه دایره‌ای و کنترل‌های دستی سیستم تهویه، کاملاً قدیمی‌تر از سورن به نظر می‌رسد.

مهم‌ترین به‌روزرسانی داخلی این خودرو که در سال ۱۳۹۹ در نسخهٔ پلاس صورت گرفت، تجهیز به غربیلک فرمان جدید پژو ۲۰۷ با دکمه‌های کنترلی بود که به‌مراتب بهتر از غربیلک فرمان قبلی به نظر می‌رسد. صفحه آمپر جدید با نمایشگر دیجیتالی، رو دری‌های جدید با تریم پارچه‌ای، کنسول میانی جدید، تزئینات طرح فیبر کربن و صندلی‌های جدید متعلق به پژو ۲۰۷ هم از دیگر تغییرات داخلی رانا پلاس هستند؛ اما بااین‌وجود، کابین رانا پلاس هنوز هم قدیمی‌تر و ارزان‌تر از سورن پلاس به نظر می‌رسد و این تغییرات هرچند مثبت هستند ولی کمک چندانی به بروز شدن آن نکرده‌اند. علاوه بر این، برتری مهم دیگر سورن پلاس نسبت به رانا پلاس، کابین جادارتر و فضای بسیار بیشتر صندلی‌های عقب است درحالی‌که صندلی‌های عقب رانا پلاس بیشتر برای کودکان مناسب است و برای مسافرت‌های خانوادگی نمی‌توان چندان روی آن حساب کرد.

منبع
اقتصاد آنلاین

خبرهای مشابه

1 دیدگاه

  1. خودرو ایران ی ،خریدار عزیز دقت کنید حتی خودرو صفر ایرانی درزهای کاپوت ودرزهای درها،ویاشاسی ،یا جعبه عقب چقدر از یکدیگر فاصله دارند ،ادم احساس میکنه که خودرو تصادف کرده که صافکار جمع و جورش کرده‌اند ، یا بعضی از خودرو های چینی هم اینطوری هستند ،بنظرم کنترل فنی که انجام می‌شود کارش را درست انجام نمی‌دهد بهخه. دلیل خریدار باید مواظب باشه ودقت کنه این خودرو ارزش خرید ندارند ،بذارید روی دستشان بمونه شاید تغییر رویه بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *